-->

Sebelah Sayap

Thursday 19 April 2012

#VIDEO :: Samseng Yang Hancurkan Khemah Adalah Samseng mereka.. Mesti Lihat dan Baca..



Nampak sangat serangan ke dataran merdeka nie adalah rancangan dari puak-puak mereka jugak..macam kes kehilangan mastura jugak laa..apabila mat menilai kembali video nie, mat mendapati barangan mereka yang rosak adalah khemah dan hanya beberapa heler..tue je..

bagi mat, kalau orang suruhan UMNO nak buat benda macam nie..mat menjangkakan mereka akan buat lebih lagi..sebab budak-budak nie dah bikin panas dah lama dah.. lagi pon khemah diorang nie takde laa hancur rosak sampai tak boleh digunakan lagi. mat dapat tahu dari kawan mat yang join occupy dataran nie , khemah semua boleh guna lagi..just di robohkan je..

bagi mat mereka nie just nak tunjuk dekat orang ramai yang orang BN nie terdiri daripada Gengster-gengster. dan buat pengatahuan korang..ada satu video yang diambil dan dimuat turun ke dalam youtube telah pon didelete. video tue menerangkan segala apa yang telah terjadi..tapi yang menghairankan mat kenapa video nie boleh didelete?? urm..

korang tengok satu je laa..orang lepas kene attact mesti laa mcm runsing, marah, tapi reaksi diorang nie mcm cool je..HEHE..tak sama macam bila keluar penyataan Pilihan Raya Kampus diadakan bulan 9.. kelam kabut kot..

P/S : mat dah lali dengan provokasi yang dilakukan oleh puak diorang nie, masa mastura hilang tue, sama jugak..dah laa budak-budak penggerak mahasiswa tengah sibuk pasang banner..tup..tup..hilang..yang dituduhnya adalah budak-budak penggerak mahasiswa..mat yakin dan pasti perkara nie mesti dilakukan oleh orang-orang diorang jugak.. dah laa Polis ada dekat situ..tak kan laa Polis nak biarkan budak-budak nie kene kacau..puihhhh

Dah Singgah Komen Sikit

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...