-->

Sebelah Sayap

Sunday 29 April 2012

#BERSIH 3.0 :: Insiden Rempuhan Di Dataran Merdeka Di Dalangi Oleh SB Bernama Anuar Ibrahim.

mat cukup terkejut dengan apa yang mat baca dekat blog brader jai dan amenoworld. mat sangkakan insiden rempuhan di dataran merdeka tue adalah dari provokasi yang dicetuskan dengan perasaan amarah peserta BERSIH 3.0 nie, tapi malangnya provokasi nie berlaku apabila disuruh oleh SB Anuar Ibrahim. Jelas dan Nyata dalam video nie menunjukkan SB Anuar Ibrahim yang menyalakan api provokasi terhadap peserta kepada polis untuk memasuki kawasan dataran merdeka.

SB Anuar Ibrahim
sebelum mat sambung lebih panjang, korang bukak link PESBOK nie.

mat nak cakap dekat sini, AMENOWORLD pon angkat bendera putih laa.. dia tak tahu nak letak muka dekat mana bila dia dapat tahu yang provokasi tue datangnya dari insan bernama Anuar Ibrahim. kalau korang tak percaya tengok petikan dari blog AMENOWORLD.
Demm.
Nak hentam aku? Aku dah agak tegar dsai bersepah. Tapi aku tegar fakta. Aku tak peduli dengan sentimen korang. Aku hanya mahu peduli dengan sentimen rakyat.
1. Dsai bagi arahan = isyarat.
2. Azmin ali menyampaikan isyarat dsai. Ada facebooker cakap azmin ali yang bagi kebenaran tapi kalau lue tengok video di atas neh jelaskan yang azmin hanya membenarkan apa yang dsai arahkan. Arahan tidak keluar dari mulut azmin sendiri.
3. Lepas tue rakyat dok rempuh. Itupun sebab dah dapat greenlight. Yang rempuh tue kita tatau nak cakap apa. Mungkin dia lupa bahawa boss bersih ialah ambiga dan a.samad said bukan dsai.
4. Lepas kena rempuh, baru polis bertindak balas.
5. Jadi seterusnya apa yang berlaku, lue sendiri yang cari pasal.
6. Dengan neh gua surrender dengan segala bagai pendedahan sebab rasa malu. Ada macam2 info bab dataran yang gua dapat. Tapi gua nak masukkan dalam bakol sampah. Erase. Delete. G mampos. Walaupun gua tahu sb memang bersepah tapi gua reti malu bila tengok video kat atas neh. Gua dah taknak amek port pasal isu dataran merdeka lagi dah. Bab sogo dan masjid jamek je gua nak cover.
kalau korang tak caya dengan apa yang mat cakap nie, kelik dekat SINI.

macam mana?? korang nak tau apa brader jai cakap?? kelik SINI.

P/S: kalau ada kebenaran, mesti tidak dapat disembunyikan walau macam mana sekali pun. kan?? Allah tue maha hebat.

Dah Singgah Komen Sikit

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...