-->

Sebelah Sayap

Friday 20 April 2012

#VIDEO :: Kami Rancang Serangan Ke Atas Aktivis Mahasewel...









apa yang dibicarakan tidak sama dengan apa yang ada dalam video. mereka cakap polis do nothing semasa "thugs" tue datang menyerang. Sapa-sapa yang datang ke dataran merdeka pasti tahu jarak antara bangunan dengan tempat mereka membuat occupy tue. mat teliti video yang dirakam oleh peserta occupy tue, safwan anang yang panggil Polis dan mat juga nampak dalam video nie yang polis tidak laa goyang kaki.

laa..mahasewel nie tahu pulak panggil POLIS bila susah.. pastu bila bantuan lambat sampai.. diorang kata POLIS tak buat kerja.. yang amat menarik perhatian mat nie..diorang tahu di mana kehadiran "thugs" nie.. siap tahu jumlah dari belah sini berapa..belah sana berapa..seolah-olah mereka tahu perkara nie akan berlaku.. mat tak cakap kalau benda tak nampak..malaysiakini yang tunjukkan secara terperinci bagaimana kejadian nie berlaku..


Nampak tak?? nie gamba dalam malaysia kini. cara mereka nie seolah-olah memang tahu dari mana datangnya "thugs" nie. bila mat perhatikan kebanyakkan video yang minta diceritakan pengalaman diorang semasa kejadian. tak ada satu pon cakap dari mana diorang datang. yang ada hanyalah tiba-tiba this "thugs" datang tiba-tiba entah dari mana. Pelik Tapi Benar. 

P/S: fikir-fikirkan..

Dah Singgah Komen Sikit

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...