-->

Sebelah Sayap

Tuesday 10 April 2012

#PANAS :: Masjid Tempat Pilihan Untuk Demo Isu Lynas

Apalah agenda sebenarnya diorang nie..apesal nak buat demo dekat masjid?? pergi laa stadium ke?? taman botani ke?? taman astakona ke?? kenapa mesti masjid yang puak-puak haram jadah nie pilih untuk buat demo?? rancangan untuk mengadakan protes anti Lynas di kawasan masjid di seluruh negara adalah ancaman kepada keselamatan negara dan bakal menimbulkan kekacauan dalam kalangan masyarakat islam.

IRwan Fahmi Ideris menolak demo di masjid
Ketua Wira Perkasa, Irwan Fahmi Ideris berkata pihak berkuasa perlu memandang serius perhimpunan 13 April ini dan mendakwa “institusi agama” sedang disalah gunakan untuk matlamat politik.Akan berlaku kekacauan, dan ketidakstabilan negara. Adakah perpecahan perbezaan politik Melayu tidak cukup lagi, sekarang masjid pula digunakan untuk memecahkan mereka?”

Menurut Irwan, apa yang dirancangkan Solidariti SeMalaysia Himpunan Hijau itu bercanggah dengan prinsip Islam, dan perhimpunan itu berniat untuk “menghina” kesucian masjid dan agama.

Sumber : Pribumi Perkasa

P/S: Puak-puak haram jadah nie dah melampau, korang nak peristiwa 16 mei kembali berulang ke?? jangan main isu yang boleh menyebabkan pertumpahan darah. nak main politik mainlah..tapi jangan pernah sesekali menyentuh isu sensitiviti orang islam. MAT TOLAK DEMO DEKAT MASJID!!

Dah Singgah Komen Sikit

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...