-->

Sebelah Sayap

Thursday 19 April 2012

#PANAS :: Tian Chua Rancang Hina YDP Agong..??



sekali lagi mereka ingin menunjukkan rasa tidak hormat kepada sistem beraja di malaysia. Tetapi kali nie diorang merancang untuk tidak menghormati majlis yang dihadiri oleh YDP Agong di Dataran Merdeka pada 21 April nie. Kalau yea pon nak buat occupy dataran, hormat laa sikit majlis orang. cakap nak jaga Malaysia, benda yang macam nie pon korang boleh pandang enteng. nie kan pulak perkara yang besar-besar. 

Walaupun kita tahu yang Tian Chua nie cakap dengan nada lembik, tapi mesej yang dia nak sampaikan adalah tegas iaitu tunjukkan sikap kurang ajar Mahasewel kepada YDP Agong. Kenapa dia dan rakan-rakan dalam Pakatan Haram Jadah yang tak turun buat occupy dataran?? kenapa mesti guna mahasiswa?? diorang nak double standard ke?? pastu masa nie laa nak cakap mereka ada kerja yang lebih penting untuk dilakukan berbanding buat occupy dataran nie?? 

P/S : Tian Chua, you jangan main-main haa.. you nak mahasewel tue buat apa saja you suruhlah..tapi bila you ganggu dan cuba hina YDP Agong dan Majlis Raja-Raja..Kami tarak mahu diam maa..You boleh bodohkan mahasewel tapi bukan mahasiswa.

Dah Singgah Komen Sikit

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...