-->

Sebelah Sayap

Sunday 15 April 2012

#VIDEO :: Adam Adli Nafi Penglibatan Parti Pembangkang..??!!



Ape pon tak boleh. TIADA PENGLIBATAN PARTI PEMBANGKANG dalam demonstrasi Pendidikan Percuma semalam. Betul ke nie?? mat rasa macam bersepah je muka-muka pembangkang yang mat nampak masa perhimpunan tue. takkan diorang tue mahasiswa jugak?? or lebih tepat mereka nie adalah penaung untuk untuk mereka yang berhimpun semalam??

Mereka cuba menafikan penglibatan parti pembangkang dalam demonstrasi semalam. mahasiswa kini bukanlah bodoh untuk menilai apa yang mereka perkatakan. Jika memang parti pembangkang adalah tulang belakang mereka, mengaku saja laa. Tidak perlu berdolak dalik lagi dalam hal nie.

Kalau mat yang jadi penaung diorang nie..kalau laa..(*mat takkan jadi penaung diorang nie sampai bila2..haha!! ). mesti mat kecik hati dengan orang-orang yang tak tahu mengenang jasa nie. penat-penat mat sponsor diorang, tiba-tiba cakap mat tiada penglibatan pulak. mat boleh klasifikasikan mereka nie sebagai LUPA DARATAN!!

P/S : buat-buatlah bertaubat wahai mahasewel-mahasewel.mungkin orang malaysia sangat mengangkat martabat pelajar universiti dengan menggelar pelajar universiti sebagai mahasiswa membuatkan mahasewel nie lupa diri.

Dah Singgah Komen Sikit

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...