-->

Sebelah Sayap

Thursday 5 April 2012

Himpunan Hijau 3.0

Ape ke heii nyer yobb!! tiba-tiba je dah himpun hijo 3.0.. mana version 2.0?? 1.0?? ape giler nyer deme nie.. HAHA!! Mari kita tengok balik video mat saleh..bukan mat despatch otai yeee..hahaha..joking2..video nie saja dah buat orang jadi curiga..



Korang dengar pada minit 4.23. Dekat sana telah membuktikan video nie adalah dirancang oleh pihak-pihak tertentu. Mat berpendapat yang buat video nie cuba mengalihkan tumpuan rakyat malaysia dengan kes yang berlaku di Malaysia iaitu kes siapa liwat siapa.. hehe.. Dekat korang boleh tengok bagaimana permainan pembangkang.. Mereka tahu yang pendekatan orang malaysia sudah tidak releven bagi mereka. apa yang mat nampak dekat sini adalah mat salleh nie tahu perkara yang berlaku di malaysia sehingga kes kelahiran kanak-kanak cacat akibat radiasi dan keguguran yang berlaku di bukit merah, perak. hairan dan ajaibnye, ramai antara rakyat malaysia tidak mengetahui perkara yang dinyatakan tue even orang perak sendiri.

Dan mat salleh dalam video nie dikenali sebagai RYAN ALBREY. dan dia nie merupakan orang penting dalam memainkan dan memulakan isu lynas nie. kalau korang nak tahu mat salleh nie menyokong penuh BERSIH 2.0. Bukti nyer...

Nampak tak?? hehe..





Nie adalah file yang mat dapat dari lynas sendiri, korang baca dan nilai laa sendiri. 

OK. Now back to real topik...

Mat dapat tahu yang di australia sendiri ada syarikat lynas, dan kenyataan dari mat salleh nie adalah bohong semata-mata. Mereka boleh bodohkan orang-orang yang buta hatinya tapi bukan korang. percayalah cakap mat. Sebenarnya dengan adanya lynas di Malaysia, negara-negara yang mengusahakan nadir bumi yang lain akan terancam. nie sume sebab sudah bertambahnya persaingan dalam hasil nadir bumi. korang nak percaya atau tak, dengan adanya lynas malaysia sektor pekerjaan akan lebih lagi dan ekonomi malaysia akan meningkat. Isu yang dikatakan oleh pembangkang akan radiasi tue, adalah tidak munasabah hal ini kerana pahang adalah tempat lahir PM kita, takkan laa dia nak letak kilang yang bahaya tue dekat negeri kelahiran dia. Kalau PM pencen nanti, dia akan kembali ke pahang jugak. Takkan dia nak bahayakan diri dia jugak. Itu logik untuk menyangkal dakwaan secara tak ilmiah laa.

Himpunan Hijau 3.0 yang akan di adakan pada tarikh yang sama dengan Perhimpunan Haram Jadah 3.0 iaitu 28 APRIL tue adalah semata-mata untuk memburukkan lagi nama malaysia di mata dunia. Percayalah bahawa akan hadir lebih ramai wartawan dari luar negara berbanding dalam negara untuk membuat liputan. Meraka ingin menunjukkan kepada dunia yang pemimpin malaysia sekarang tidak lagi bisa menjaga rakyatnya. bagi mat himpunan hijau 3.0 nie adalah kerja sia-sia. 

P/S: mat akan sambung cerita himpunan hijau 3.0 nie dengan lebih lagi..nantikan..

Dah Singgah Komen Sikit

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...