-->

Sebelah Sayap

Tuesday 10 April 2012

#TERKINI :: Negeri Tenggelam Angkara Najib.


walaweiii..macam mana nak setel nie? tempat Pakatan Haram yang banjir, kerajaan pusat jugak salah. Asal kejam sangat nie?? Dah laa salahkan kerajaan, dengan muka tembok besar cina selambe je minta duit RM 1 billion untuk setel masalah. Ape macam?? kate selangor negeri paling pesat membangun dalam malaysia nie, takkan isu banjir pon nak minta kerajaan pusat. 

negeri yang dikatakan paling maju tidak mampu untuk menyelesaikan masalah sistem pengaliran air. kalau perkara kecil sebegini mereka tidak mampu untuk menyelesaikan, korang rasa perkara-perkara lain diorang nie setel macam mana??

erajaan Parti Keadilan Rakyat (PKR) Selangor diingatkan supaya tidak menuduh kerajaan Pusat kononnya tidak memberi peruntukan untuk membantu mengatasi masalah banjir yang melanda negeri itu bulan lalu sedangkan permohonan untuk tujuan tersebut masih belum dikemukakan.

Menteri Pertanian dan Industri Asas Tani, Datuk Seri Noh Omar berkata, perbuatan itu amat tidak bertanggungjawab dan meletakkan kepincangan pentadbiran kerajaan negeri yang lemah kepada pihak lain apabila berdepan dengan masalah.

"Mereka ada buat kenyataan yang menyalahkan saya tidak membantu kerajaan negeri untuk mendapatkan peruntukan lebih RM1 bilion. "Apabila saya rujuk kepada Menteri Sumber Asli dan Alam Sekitar, Datuk Seri Douglas Uggah Embas dalam mesyuarat Kabinet minggu lepas, beliau kata permohonan itu belum dibuat.

P/S : Save Malaysia!! Save Selongor! 

Dah Singgah Komen Sikit

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...