-->

Sebelah Sayap

Tuesday 31 July 2012

Ning Selesa Dengan PAS. Milosuam Ucapkan Syabas.


"Alhamdulillah.. Selepas Berhijrah masuk PAS nie Ning dapat rasakan hidup Ning dipenuhi rahmat.. Semua kerja yang Ning buat rasa lancar je.. Nie semua sebab PAS"-Impian je laa korang nak dengar Ning cakap macam nie.. Sebab?? Sebab Cerita Ning masuk PAS adalah fitnah cybertroop yang tak berapa nak pakai akal..!! 

Alahai.. Gerak kerja PAS yang HAMPAS.. Semua artis yang bertudung semua dia balun jadi ahli diorang. Tapi Ning bukanlah artis yang diorang cari.. Ning memberikan sokongan kepada kerajaan sedia ada.. Macam nie laa baru ada keberanian.. Siap bawak perkara yang boleh merosakkan reputasi Ning ke peringkat yang lebih serius..
Dalam kenyataan terbaru kepada Malaysian Digest, Ning Baizura menyatakan hasrat beliau untuk membawa perkara ini ke peringkat yang lebih serius — undang undang. 
“Saya ingin menyatakan yang saya menyokong kerajaan yang sedia ada. Saya bangga apa yang saya lihat sekarang. Itulah prinsip saya sejak dari dulu lagi,” jelas Ning Baizura. 
Menurut Ning Baizura, beliau tiada masalah dengan penyebaran gambar bertudung kerana ia’nya sesuatu yang baik tetapi tidak senang dengan pihak yang mengambil kesempatan. 
Kenyataan melalui akaun Twitter beliau baru baru ini jelas Ning Baizura adalah tindakan terbaik & jangka pendek beliau untuk membersihkan nama dan menjelaskan keadaan.

“Apapun perkara ini masih belum selesai. Saya serahkan segalanya pada peguam saya. Mungkin pihak-pihak yang menyebarkan berita ini harus membuat sesuatu seperti meminta maaf atau menarik semula kenyataan yang dikeluarkan,” tambah Ning Baizura lagi.-RotiKaya
Kronologi mudah yang boleh buat tentang gerak kerja PAS ketika nie.. Carik golongan artis yang ingin mendalami Islam dan jadikan diorang ikon dalam PAS.. Memandangkan artis-artis nie mempunyai "crowd" mereka yang tersendiri dan mampu untuk menarik lebih lagi "crowd"..

So nie peluang keemasan bagi PAS untuk meraih undi.. Tak berapa mempunyai ilmu dalam agama namun masih mempunyai peluang untuk berkongsi peluang sambil-sambil menambah dosa dengan mengutuk orang lain.. PAS AJAR ORANG YANG INGIN BERHIJRAH KE JALAN YANG SESAT..

Bukan setakat tue sahaja.. ada blogger pembangkang nie yang nak selamatkan maruah cybertroopnya yang lain juga sanggup menipu untuk menjaga maruah PAS.. tengok nie..


Mungkin MiloSuam nak berlagak jadi hero.. tapi dia nie memang dilahirkan untuk menjadi kaki putar alam.. Dalam Islam pon ada ajar kalau benda tue tak pasti..waswas..jangan dekati.. Nie boleh pulak buat statement.. Kata PARTI ISLAM SE-MALAYSIA.. Takkan perkara macam nie pon tak tahu.. 

Paling melucukan dia boleh buat kelas Bahasa Melayu.. kah kah kah!! Dia ingat orang bodoh..


Karekter MiloSuam dan PAS sama jer.. Lidah pusing dan terbelit-belit.. Mat puji kepandaian MiloSuam dalam "spin" isu Ning Baizura nie.. Alek-alek dia boleh tuju seolah-olah Ning pulak yang Fitnah PAS.. Mat lihat nyata apa yang Ning luahkan adalah benar.. Jika apa yang bakal korang cakap nie akan menimbulkan pelbagai spekulasi negatif.. Tak payah laa cakap.. Lagi satu perkara.. Kenapa dalam beribu nama artis yang ada.. Kenapa mesti NING.. Kenapa bukan Siti Nurhaliza.. Kenapa bukan Fazura..

Sekarang nie kita tunggu je keputusan yang bakal dibuat.. Ning pon dah bawak perkara nie ke peringkat lebih serius.. KITA TUNGGU DAN LIHAT JE LAA.. 

 Sudahlah sesat.. Lagi nak menyesatkan orang.. Cybertroop PR harus bertaubat..

Dah Singgah Komen Sikit

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...