-->

Sebelah Sayap

Wednesday 25 July 2012

Harimau Muda Nyaris Memalukan Arsenal.



Tahniah diucapkan kepada Harimau Muda kerana berjaya mengekang pasukan Arsenal daripada kenduri besar malam nie.. Nampaknya mutu persembahan yang ditunjukkan oleh anak muda yang bermain nie semakin baik.. Kalau tahun lepas Malaysia kalah 4-0.. tapi kali nie Arsenal hanya mampu menang dengan 2 jaringan.. tue pon pada minit-minit akhir permainan..

kalau tak tercatat satu lagi sejarah selepas zaman mokhtar dahari yang mengalahkan pasukan Arsenal satu ketika dahulu dengan 2-0.. Mat cakap game Harimau Muda kali nie memang terbaik.. Sampai tumpah-tumpah air yang mat minom sebab geram Malaysia tak dapat menambah jaringan gol..

Sebab Mat nie penyokong tegar Manchester United.. Mat memang nak sangat Arsenal dikalahkan oleh Harimau Muda.. Baru fans Arsenal nie terdiam sikit.. HaHa.. Player gah tapi kalah dengan anak muda Malaysia.. Tapi apa-apa pon Mat tetap berpuas hati dengan permainan yang ditunjukkan oleh anak muda nie..
Tapi Mat ada jugak terfikir.. Kalaulah Malaysia menang.. mesti juak-juak PR yang sokong Arsenal nie akan cakap nie mesti ameno yang bayar.. kah kah kah

Dah Singgah Komen Sikit

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...