-->

Sebelah Sayap

Sunday 29 July 2012

Kenapa Johan Asyik Ikut Ozlyn Jer??


Alhamdulillah.. rezeki bulan RAMADAN nie.. Bulan yang penuh berkat nie diserikan dengan berita gembira buat pasangan suami isteri, Johan dan Ozlyn apabila bakal menerima orang baru tidak lama lagi.. Ternyata hasrat pasangan ini untuk menambah cahaya mata dimakbulkan Tuhan.

Ozlyn yang kini hamil empat bulan menyatakan perasaan terujanya untuk menantikan kelahiran anak ketiga mereka.. Biarpun menyedari tanggungjawabnya kini akan bertambah namun ianya tidak pernah menghalang Ozlyn dari menjalani ibadah puasa dengan kesabaran..
Ozlyn sekarang nie berjaya berjaya berpuasa walaupun dalam keadaan begini.. Ozlyn menyimpan harapan untuk berpuasa penuh pada tahun nie dengan prestasi kandungannya yang baik memungkinkan Ozlyn untuk berpuasa..

Walaupun Ozlyn mengalami masalah gastrik yang teruk.. tetapi dalam bulan puasa nie masalah gastrinya hilang.. Mungkin nie rahmat dalam bulan ramadhan nie..

Menariknya dalam keadaan yang berbadan dua nie.. Johan sudah mula memberikan banyak perhatian kepada Ozlyn.. Kalau dulu Ozlyn yang ikut Johan.. Tapi laa nie Johan pulak yang ikut Ozlyn.. Dah boleh jadi UTK.. Haha.. Johan banyak meluangkan masa untuk bersama keluarga ketika nie..


TAHNIAH YER YOB..HEHE

Dah Singgah Komen Sikit

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...