-->

Sebelah Sayap

Wednesday 4 July 2012

Dajjal Sudah Muncul!!


Kemunculan Dajjal adalah satu yang umat manusia takotkan. Kerosakkan bakal berlaku di atas muka bumi nie. Macam mana laa nasib manusia pada ketika tue, mat tak dapat bayangkan macam mana kehidupan pada ketika dajjal muncul. Dajjal dekat Malaysia nie dh menunjukkan wajah mereka yang sebenar.. fitnah berleluasa adalah tanda dajjal akan tiba..
FITNAH DAJJAL 



Kalau Rosmah punya cerita laju je sampai.. kalau Wan Azizah.. ape pon tak tahu.. bini Rafizi  lagi laa..bau pon tak tercapai.. korang nak tahu pasal Rosmah Mansor kelik [SUMBER].

Apa laa nak jadi dengan cyber trooper PR nie.. Bangang sangat.. Benda yang sangat simple pon dia twist sampai jadi besar.. tak faham betol mat dengan diorang nie.. selepas korang baca sumber tue korang akan tahu apakah yang sebenarnya terjadi.

RTM dan TV3 tidak mensabotaj Rosmah pon.. yang gi sabotaj adalah pemain cyber PR. Dah takde modal laa katekan. Nie semua Dajjal punya kerja laa nie.. nak menfitnah no 1.. cari salah orang paling laju.. benda yang baik pon dia dia tukar jadi benda buruk.. macam dajjal tak?? yang memecah belahkan umat islam adalah golongan yang macam nie laa..




P/S: Berhentilah percaya pada media pembangkang.. cepat je nak spin cerita dan memburuk-burukkan orang lain.. kalau lu tak tengok TV3 dan RTM.. lu jangan banyak sembang.. tengok dulu ape cerita baru boleh sembang.. jangan sembang serupa anjing yang menyalak!!

Dah Singgah Komen Sikit

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...