-->

Sebelah Sayap

Sunday 22 July 2012

MiloSuam: Kau Tak Layak Nak Komen Ustaz Kazim...!!!



Lihat apa komen blogger kurang masyuk MILOSUAM ke atas video nie..


Sekurang-kurangnya MiloSuam.. Dia nie adalah Ustaz yang betol-betol berjuang atas nama Islam.. Dia bergerak sendiri dengan usaha dia untuk memperbetolkan akidah umat Islam.. Dia bukan duk pelekeh orang sesuka hati.. 

Biarlah dia baca UTUSAN ke.. HARAKAH ke.. Ilmu dia dalam agama nie sememangnya lagi bagus dari blogger MiloSuam.. Ini ke taraf blogger pembangkang??

U shud shame on you first MiloSuam.. Ustaz Kazim dah lama dalam bidang agama nie.. sudah jauh dia melangkah untuk memperbetulkan akidah orang Islam.. Dan MILOSUAM buat ape untuk memperbetulkan akidah orang ISLAM?? 

Ataupun tugas MILOSUAM hanya memecah-belahkan umat manusia nie.. memasukkan sifat-sifat benci ke dalam hati dan sanubari saudara seIslam untuk membenci saudaranya yang lain?? Macam tue ke??

Ustaz kazim telah mendapat jemputan oleh Polis Australia untuk memberikan ceramah di sana.. Ilmu yang Ustaz kazim share bukan je pada orang Islam Malaysia.. Tapi sampai ke luar negara.. MILOSUAM BUAT APA UNTUK SEBARKAN AGAMA ISLAM....?????!!!!!

Dan seperti biasa Mat tengok orang yang menyokong pembangkang nie seperti tak dapat menerima pandangan daripada orang lain selain OSTAD-OSTAD mereka.. OSTAD diorang laa yang paling betul sekali.. 

Malulah MILOSUAM!!

Dah Singgah Komen Sikit

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...