-->

Sebelah Sayap

Sunday 3 June 2012

Selamat Menduduki Peperiksaan Kepada Mahasiswa IPTA


Mat sebagai bekas mahasiswa ingin mengucapkan selamat menjawab soalan peperiksaan akhir semester. Bagi yang beragama islam jangan lupe meningkatkan lagi doa kepada Allah dan sepatutnya kita yang beragama Islam nie tak boleh putus doa dengan Allah sebab nampak sangat kita nie sombong dengan Allah. Walhal Allah laa tempat kita mengadu, meminta pertolongan dan sebagainya. 

Kalau tengah mengantuk, mat cadangkan kepada semua agar mengambil wuduk dan kerjakan solat sunat bagi yang beragama Islam. Bagi yang bukan mat sarankan korang pergi laa jalan-jalan sekitar kolej ke, rumah sewa ke, untuk mendapatkan kembali tenaga supaya takde laa ngantuk lagi.. minom kopi ke.. hahaha.. tapi time mat dulu kalau ngantuk mat tido je..

bagi yang tak bersemangat nak belajar walaupun disaat-saat akhir nie, mat nasihatkan agar ingat kepada ibu dan bapa kita. diorang hantar kita dekat universiti nie bukan untuk seronok-seronok je.. diorang sebenarnya nak anak diorang jadi insan yang berjaya dan berguna.


P/S: gunakan peluang untuk belajar dekat universiti tue sebaik-baiknya. last minit punya study ok gak sebenarnya.. and dating pada last minit study adalah tidak bagus dan akan menjejaskan keputusan peperiksaan nanti.. kahkahkah!! ALL THE BEST GUYS!!

Dah Singgah Komen Sikit

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...