-->

Sebelah Sayap

Friday 18 January 2013

Wan Azizah Dan Samshidar Buat Sidang Media


Wau!!! Gempak betul la kalau betul Kak Wan Omega kita ni nak buat sidang media tatkala kes Si Ketua Penipu tu dengan Nallakaruppan disebut semula hari ni.

Kalau Kak Wan Omega tu betul - betul buat sidang media, ianya akan jadi satu 'turning point' yang cukup menggemparkan bagi kes tersebut. Termasuk la kepada rakyat.

Sebab akhirnya rakyat akan dapat lihat sejauh mana keJUJURan dan keTELUSan Kak Wan Omega dalam menghadapi kes terbaru yang melibatkan suami dia dengan Shamshidar.

Tapi, itu semua hanya satu impian yang tak mungkin akan berlaku. Sedangkan suami dia kantoi dengan Chinadoll hari tu pun dia dah tak mampu nak menahan, inikan pulak kali ini.

Jadi, tak payah la kita nak bermimpi disiang hari. Benda yang tak mungkin berlaku ni usah la kita nak persoalkan. Dah memang itu perangai puak - puak Pakatan ni. Nama je nak memperjuangkan Kebenaran. Tapi bila Kebenaran dituntut, diorang jadi kecut!!!

Jika Wan Azizah dan Shamsidar jujur dan rasa tidak bersalah rakyat mahu kedua-duanya buat sidang akhbar bersama menafikan semua tuduhan Nallakarupan bahawa Anwar Ibrahim mempunyai hubungan sulit dengan Sahmsidar.

Selanjutnya dekat sini. SINI

Dah Singgah Komen Sikit

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...