-->

Sebelah Sayap

Tuesday 1 January 2013

Blogger Kedah Ke KL Sudah Melampau.



Tahniah kepada blogger KedahKeKL yang telah melakar sejarah baru dalam karier blogging apabila telah berjaya menjadi blogger UMB ranking ke 2 Pro BN. Secara tak langsung top 3 blogger Pro BN di pegang oleh BLOGGER UMB

Ucapan tahniah buat blogger UMB yang semakin hebat mencengkam alam maya. Aku tak boleh tak bising sangat sebab ranking aku pon dekat bawah oleh sebab kekangan masa. Aku bukanlah duk depan screen untuk buat artikel. HaHa. Aku sebagai blogger MAT DESPATCH OTAI hanya mampu duk dekat tempat yang ke 59. Oke laa. Time busy an. 


Apa-apa pon aku nak ucap tahniah sebab korang dah berjaya membawa nama UMB ke satu lagi peringkat. Tanpa bahan lucah, tanpa memfitnah. Anda mampu menjadi terbaik dari yang terbaik. 

Dah Singgah Komen Sikit

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...