-->

Sebelah Sayap

Wednesday 30 January 2013

Nantikan Kemunculan Jelajah Anak Muda


Blogger Harapan Esok-

TOLAK Anak Muda #GM13 @MahasiswaMsia Racun Rakyat!!! Nantikan Ketibaan Jelajah Anak Muda di Tempat Anda...


Jika sebelum ini, mahasiswa pro Pakatan Rakyat yang dikenali kumpulan #GM13 berarak dengan Lori Telur Ayam mereka keseluruh negara untuk menyampaikan agenda menghasut rakyat supaya menyokong Pakatan Rakyat tetapi bagi mahasiswa yang bukan menyokong Pakatan Rakyat mereka boleh menyertai gerakan Siri Jelajah Anak Muda ke seluruh Malaysia bermula esok hingga 12 Feb ini...

Tidak perlu meracuni fikiran rakyat..mereka hanya menyampaikan apa sahaja maklumat dan dasar kerajaan..malah mereka iaitu kumpulan Mahasiswa Siri Jelajah ini turut akan membantu rakyat dari segi bayaran saman, cek status PTPTN dan macam-macam lagi...

Tidak perlu berarak dengan lori telur ayam bawa khemah..tidak perlu meracuni fikiran rakyat dan tidak perlu  mengorbankan masa study week..

Jelajah ini memang dirancang ketika cuti semesta...esok dikhabar Gerakan Siri Jelajah ini akan bermula di Putrajaya...ayuh bersama anak muda ini...

Untuk Info lanjut boleh rujuk SINI

Program Jelajah Anak Malaysia yang bertemakan Transformasi Rakyat akan diadakan dari 30 Jan hingga 12 Mac ini bertujuan untuk memastikan anak muda dapat berkongsi pengalaman dan merasa sendiri denyut nadi rakyat di seluruh Malaysia.


Presiden Persatuan Alumni Pemimpin Aspirasi Malaysia (Aspirasi), Mohd Shahar Abdullah berkata, program tersebut turut mendapat sokongan daripada 46 NGO yang akan bersama menjayakan jelajah kali ini.

Menurutnya lagi, program itu akan dijalankan dalam tiga bentuk fasa iaitu 30 Januari hingga 16 Februari di Semenanjung Malaysia, 25 Februari hingga 3 Mac(Sarawak) manakala 5 hingga 12 Mac di Sabah.


Terdapat 11 kategori aktiviti ketika kami menjalani program tetapi program yang utama adalah Pusat Perkhidmatan Rakyat (Rakyat Service Centre).

Kepada seluruh rakyat Malaysia, marilah kita sama-sama menyokong gerakan anak muda ini dan berilah mereka peluang untuk merasai sendiri pengalaman bersama rakyat akar umni disepanjang perjalanan mereka.

Kita doakan semoga mereka berjaya dan terus berjaya kerana mereka inilah yang akan memimpin negara ini pada masa akan datang.. Insyaallah...

Dah Singgah Komen Sikit

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...