-->

Sebelah Sayap

Wednesday 2 January 2013

RM 8 Juta Azmin Sapa Nak Jawab?


Alamak!! Nak kantoikan orang lain. Orang lain pulak yang kantoi ni ape citer. Kisah ni lagi HOT dari kisah berlian yang bernilai RM13 Juta. Seseorang yang gaji menyiput mampu untuk membeli saham yang menggunung. Lihat siri pembongkaran yang akan dilakukan sedikit demi sedikit oleh GAP dan X-PKR


1. Rundingan malam tadi sukses! Informer telah menyerahkan dua salinan dokumen pemilikan saham Azmin dan Shamsidar serta keluarga yang bernilai hampir setengah juta RM. Semuanya jelas atas nama Azmin dan isterinya.

2. Salinan dokumen adalah pada tahun 1992. Ketika ini AnWAR adalah Menteri Kewangan dan sedang mendaki tangga TPM. Semasa menjadi Menteri Kewangan AnWAR juga adalah Pengerusi J/K Kabinet Mengenai Keutuhan Pengurusan Kerajaan yang sekretariatnya ialah Badan Pencegah Rasuah (BPR). Apakah moral AnWAR sebagai ketua sedangkan pegawainya Azmin, Setiausaha Sulitnya MAMPU membeli saham bernilai hampir setengah juta RM.

3. Azmin ketika itu masih baru dalam perkhidmatan kerajaan dan gaji pegawai muda sepertinya ketika itu tidak melebihi RM2200. Sebagai penjawat awam, Azmin juga wajib mengisytiharkan harta yang dimiliknya. Adakah beliau berbuat demikian? Jika beliau berbuat demikian, adakah pemilikan saham bernilai jutaan RM ini diisytiharkan? (Difahamkan akan ada lagi pemilikan saham yg lain bernilai lebih dari ini).

Di Bongkar oleh blogger X-PKR 

Kelik Pada X-PKR di atas untuk pendedahan lanjut.

Dah Singgah Komen Sikit

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...