-->

Sebelah Sayap

Thursday 15 March 2012

Student UM Updated!!!

Mat dapat tahu ada orang cuba nak tipu student UM. Meh kite terjah!!!
Pro Mahasiswa UM menipu student!!



Perkara yang tidak benar ada didalam page Pro Mahasiswa UM nie adalah...
  1. HEP laa nie tidak bergabung dengan unit alumni. Alumni dan HEP telah berpisah pada tahun lepas. SO!! Penipuan nie nampak benor nipu nyer!! kehkehkeh!!
  2. Penamaan calon yang sekarang nie berlangsung selama satu hari sahaja, 8 pagi sehingga 12 tengah hari. Mana ada buat sampai 4 hari!! Nie satu lagi penipuan. Hari tue baru umum style Pilihan Raya Kampus (PRK) yang baru dekat DTC. Siap berbanting lagi, takkan laa korang tak tahu. Mentang-mentang laa student tak ramai yang datang, jangan ingat mereka nie tak tahu. 
  3. Dan terdapat percanggahan yang berlaku. kenapa penamaan calon bulan 3 dan pemilihan MPM adalah pada semester 1,2012/2013?? Kenapa notis yang dikeluarkan oleh Pro M tak sama dengan yang disampaikan oleh pihak HEP. Jarak masa antara Penamaan Calon dan Pemilihan Calon tidak akan mengambil masa terlalu lama.
Dan, seluruh warga kampus sendiri tidak mengetahui bilakan akan diadakan PRK. Mat harap dengan sedikit info yang mat bagi nie dapat laa membantu student UM. Jangan laa mudah terpedaya dengan taktik licik yang digunakan oleh PRO-M!! kehkehkeh!!! Dan pada pendapat mat yang tak seberapa nie, Pro M cuba untuk menimbulkan perasaan anti establishment dalam kalangan student. Jangan buat macam tue bro..tak elok.

nampak tak?? HEP sahaja, bukan HEP dan Alumni.


P/S: Jangan biarkan diri anda ditipu dan terus ditipu oleh pihak yang sebegini. Jangan laa buat benda-benda buruk. Fitnah bro..fitnah..fitnah dosa masuk neraka..aiiyokkkk!!

Dah Singgah Komen Sikit

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...