-->

Sebelah Sayap

Thursday 15 March 2012

Mat Minta Maaf!! Mat Dah Salah Cakap...

Mat baru mendapat tahu sebenarnya, post mat yang sebelum nie mengenai Mahfuz Omar nie adalah tidak betul. Kenapa mat cakap macam tue?? Korang tengok video nie..Ahmad Shabery cakap memang laa KBS bagi Dr.Hassan Ali RM30 juta. Mat rasa bersalah pulak bila bawak berita palsu, mat rasa mat kene minta maaf dekat Mahfuz Omar nie..kehkehkeh!!


Dah tengok?? sebenarnya apa yang diperkatakan oleh Mahfuz Omar tue betol laa..Dia cakap betol, cuma perkara yang dicakapkan tue saje yang salah. Bila salah, ianya lebih mudah difahami sebagai FITNAH. Tahukan apa itu fitnah?? So, Next video nie menyatakan bahawa KBS tidak pernah menaja Pergerakan Jalur Tiga (JATI) untuk membuat ceramah, kursus and what so ever laa kan. Korang tengok, dan lihat apa yang ingin diperkatakan oleh Ahmad Shabery...



Dah dengar?? So, dengan jawapan yang ringkas dari Ahmad Shabery nie..dia menyatakan bahawa apa yang diperkatakan oleh Mahfuz Omar itu adalah bohong dan seperti kebudak-budakan serta tidak berasas. Shabery nie siap suruh Mahfuz Omar nie saman dia lagi atas tuduhan itu jika tuduhan itu benar. Tetapi, Shabery nie suruh Mahfuz pergi rawatan psikiatrik dan kaunseling daripada kawan-kawan dalam PKR.

Akhir sekali, tujuan Mahfuz Omar melakukan hal yang sedemikian adalah untuk mengalihkan pandangan rakyat terhadap kemelut yang berlaku dalam kepimpinan PAS di Kedah. Mungkin juga dia melakukan hal sedemikian kerana untuk mengekang sambutan hangat kalangan anggota PAS terhadap ceramah-ceramah semasa road show Dr.Hassan Ali.


Hehe..mat minta maaf, mat dah salah cakap..mat cakap benda yang betol pulak..mat tak sengaja..kehkehkeh!!

sumber dari ANTARAPOS dan KLPOS.

P/S: Mat mengharapkan agar Mahfuz Omar mendapat hidayah agar beliau sedar akan kesilapan yang dilakukan. Biar kita malu sekarang atas kesalahan yang kita lakukan, jangan nanti kita malu untuk menyatakan  kebenaran apabila dibangkitkan semula kelak.



Dah Singgah Komen Sikit

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...