-->

Sebelah Sayap

Wednesday 28 March 2012

Safwan Anang dan Syahid Zaini Semakin Panas

HAHA!! mat rasa lucu apabila mendengar kepala-kepala otaii Pro-Mahasewel nie merancang untuk mengajak Saudara Khairul Nizam untuk berdebat..



Nie semua gara-gara video hangat yang sedang rancak dimainkan di blog dan facebook. Kenyataan yang dibuat oleh saudara Khairul Nizam berkenaan Pro-Mahasewel nie membuatkan ramai kepala-kepala hardcore butthurt dan tidak senang duduk.

mat merasakan bahawa mereka berasa terancam dengan kehadiran video nie, yelah bukan senang untuk kita melihat orang penting dalam Pro-Mahasewel nie bertukar arah. cer korang bayangkan safwan anang buat kenyataan dia join line aspirasi dan bongkar segala rancangan Pro-Mahasewel, tak kelam kabut pulak seluruh Presiden Pro-Mahasewel nie. Khairul Nizam nie baru orang penting dalam UTM, belom lagi yang betol-betol hardcore macam Si Syahid.

Buat pengatahuan korang laa, saudara aji nie telah dipukul oleh 2 orang penyokong tegar Pro-Mahasewel dari 6 orang yang telah datang ke bilik saudara aji. korang dapat bayangkan tak?? mat botol datang ramai-ramai rumah korang dan pukul korang. korang tak rasa pelik ke?? perlu laa sampai semua benda nie jadi. Kalau betol perjuangan diorang nie telus, kenapa diorang perlu rasa takot dengan video nie?? BERANI KERANA BENAR, TAKOT KERANA MEMANG PENAKOT DAN SALAH.


Bukan sekadar itu sahaja, blogger Harapan-Esok telah berjaya menjejaki beberapa blogger Pro-Mahasewel yang telah menfitnah saudara aji. Korang boleh baca tentang FITNAH DAJJAL yang disebarkan oleh blogger Pro-Mahasewel dekat SINI

SI Pemberi Batu Nisan

Pelakon Cacat Terbaik

SO?? akibat butthurt yang melampau, Si Pelakon Hebat Safwan Anang, dan Si Pemberi Batu Nisan Syahid Zaini telah mencabar saudara aji untuk berdebat. Like Father Like Son, Anuar cabar DS Najib debat, Safwan dan Syahid selaku anak didik kene laa ikot sama..kalau tak..trademark bapak hilang laa..HAHA!!
Korang tunggu je update untuk debat nie..apa-apa pon mat harapkan saudara aji dapat berfikir dengan rasional untuk menerima cabaran debat nie..maybe boleh jadi platform untuk terbaik menarik kembali kepercayaan mahasiswa kepada ASPIRASI..


Korang rasa tak puas hati lagi dengan apa yang mat dah share?? klik sini untuk tau lebih lagi.

P/S: Please laa jadi matang sikit boleh tak?? korang boleh memburuk-burukkan ASPIRASI dengan pelbagai cerita palsu yang dicanang, tapi budak-budak ASPIRASI tak pulak gi pukul korang kan?? Asal korang sentuh budak ASPIRASI?? KORANG TAK ADA HAK UNTUK MEMUKUL SAUDARA AJI!!

Dah Singgah Komen Sikit

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...