-->

Sebelah Sayap

Wednesday 5 December 2012

Video Puak Samseng Jalanan.


Takbir!! Takbir!! Tapi duk lawan sesama orang Islam jugak. Bergaduh sesama bangsa jugak. Jangan disebabkan sedikit kesalahan kita lupakan kebaikkan yang dilakukan dan jangan disebabkan satu kebaikkan kita lupakan semua kesalahan yang dilakukan.


Malam tadi dekat Batu 8 Gombak samseng Pakatan Rakyat duk balun Pemuda UMNO yang dikepalai oleh Ketua Samseng ANUwar. Kalau korang adalah peminat tegar Popeye, korang mesti penah tengok adegan Olive campak barang-barang dapur dekat Popeye. Tulah yang jadi semalam apabila samseng PR ni datang dekat tempat orang dan buat huru-hara. Hadoii..!!

Mungkin contoh yang lebih tepat adalah seperti Israel Menyerang Palestine. Menyerang kawasan orang dengan sesuka hati. Lepas tuh duk kata Palestine negara pengganas. HEHE.

Korang tengok laa macam mana puak tajaan Yahudi ni menyerang PEMUDA UMNO. Sampai bermandi darah. Tapi bagi aku takpa, biar darah yang mengalir itu menjadi saksi di akhirat nanti. Menjadi bukti yang PEMUDA UMNO mempertahankan Agama, Bangsa dan Negara.

Korang tengoklah video ni dan sedarlah.. INI BUKAN BUDAYA ORANG KITA..!!



Dah Singgah Komen Sikit

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...