-->

Sebelah Sayap

Wednesday 12 December 2012

Duduk Bantah Dan Hina ISLAM- PAS Hanya Mampu Menyokong!!


Pakai tudung tapi macam macai. ISLAM ajar keamanan lahh...!!

Ini adalah satu penghinaan terang-terangan kepada orang MELAYU ISLAM

Kesian aku tengok diorang ni. Tak dapat nak jadi warga negara. Macam mana nak jadi warga negara kalau duk buat kecoh. Yang sekarang ni pon dah jadi satu kesalahan sebab lepaskan cina DAP jadi rakyat Malaysia. Kah Kah Kah.

Apa yang jadi masalah dekat diorang ni pon aku tak faham. Nak bantah tuh bantah laa cara elok. Tak payah laa nak hina. Korang dah hina agama Islam dengan meletakkan "Anak Lelaki Kepada" ni untuk DS Najib yang sudah pasti seorang ISLAM yang sepatutnya diletakkan dengan "BIN".

Yang buat aku panasnya, orang ISLAM dalam tuh buat bodoh..!! Di bawah Parti Islam SeMalaysia namun masih boleh memberi ruang kepada non-muslim menghina ISLAM. PASrah je laa aku dengan diorang ni. Membenarkan ISLAM dihina walaupun bawak nama ISLAM. Dasar macai. Haha..

Korang tengoklah sendiri acuan dari pembangkang ni. Selalu tidak akan berpuas hati dan mencari solusi dengan cara yang tak pakai otak. Benda boleh setel dengan baik, dia gi buang masa duduk bantah laa. Gi terbalikkan kete laa. Buekk malu negara manusia yang bahangang macam ni.

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone


Dah Singgah Komen Sikit

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...