-->

Sebelah Sayap

Sunday 16 December 2012

Tun M Bukan Pengkhianat Bangsa. Bangsat Ni Yang Pengkhianat.

Dr Ariffin Omar seorang pensyarah di Universiti Pertahanan Malaysia merupakan satu daripada tujuh orang melayu yang lupa pengorbanan orang melayu. Dia merupakan calon melayu yang mendapat undian tertinggi dengan jumlah undian 387.

Aku nak quote ayat dia masa nak masuk DAP " Pemilihan parti ini bagi saya ialah kerana ia tidak mementingkan kaum sebaliknya berorientasikan kaum dan mewakili semua kaum". Aku nak cakap sikit je, kalau betol parti bangsat tuh tidak mementingkan kaum, dah pasti kau dapat tempat sebagai orang penting dalam DAP.

Dalam CEC DAP yang baru je lepas ni, jumlah undian kepada 7 orang melayu yang lupa asal usul ni tak sampai 900 undian ataupun jumlah yang lebih tepat 850. Ada yang dapat jumlah undi tak sampai 30 pon. Ni yang korang cakap DAP tak racist..?? Pergi meninggal..!!

Kenapa masih ada orang yang sanggup menjadi barua kepada CINA DAP yang ternyata terlalu racist. Perlulah sangat untuk membetolkan sesuatu keadaan pada mata diorang salah dengan berada dengan musuh?? Aku bagi contoh mudah, kalau kereta air cond kereta yang rosak, kenapa perlu tukar enjinnya? Samalah dengan apa yang berlaku sekarang ni.

Melayu hanya dipergunakan DAP untuk mencapai kemenangan. Lihat sahaja PAP, bagaimana diorang menggunakan orang melayu untuk mengecap segalanya. Akhirnya Melayu di Singapura Mati. Matinya melayu disana maka matilah apa yang diperjuangkan selama ni. Lihatlah agama Islam dekat sana, ada je sekatan.

Dr Ariffin Omar selaku orang yang bijak pandai seharusnya lebih bijak dalam menilai. Dia bukan tak tahu menilai mana yang lagi tinggi.


Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

Dah Singgah Komen Sikit

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...