-->

Sebelah Sayap

Saturday 8 December 2012

Kutuk Azhar Idrus Dosa. Kutuk Ketua Agama Tak Dosa.

Cai PR ni memang telah dilahirkan bangang. Ustaz Azhar Idrus cakap semua betol dan apa yang orang lain yang berlainan ideologi mesti salah.

Gi mam laa dengan korang punya Ustaz tuh. Tapi sekarang ni korang dah kacau aku punya ketua agama. Korang rasa korang punya ilmu agama tuh tinggi sangat..?? Sampai korang boleh lebel orang lain tak tahu agama. Korang sapa nak lebel orang macam tuh?

Aku bagi contoh simple laa. Kalau orang kate bapak korang tak tahu agama dan mendidik anak. Korang marah tak? Korang mesti mempertikaikan orang yang cakap tuh. Mana diorang tahu apa yang dilakukan oleh bapak korang untuk ilmu agama dan mendidik korang sebagai anak.

Lagi satu yang buat aku tak puas hati, korang adalah bangsa melayu. Sultan dan Raja adalah lambang bangsa melayu. Tergamak korang untuk mengutuk bangsa korang sendiri. Apa jasa korang dah buat?

Aku tak nampak pon satu perkara yang cai-cai PR buat untuk negara. Aku nampak diorang khianati amanah yang diberikan untuk memastikan kuasa dajjal berada di atas. Mungkin aku kena ingatkan dekat korang yang satu-satunya Parti yang ditubuhkan untuk merealisasikan hasrat seorang bekas pejuang mahasiswa suatu ketika dulu yang ingin menjadi perdana menteri adalah PKR.

Kalau Anwar tak masuk lokap dan jadi perdana menteri mungkin PKR tidak akan wujud. Selepas Anwar menjadi PM mungkin parti bangsat tu akan ke laut dan menjadi tukun di dasar lautan.
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

Dah Singgah Komen Sikit

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...