-->

Sebelah Sayap

Monday 10 December 2012

Tahniah @MahasiswaMsia Atas Penganugerahan Hak Ashashin Manushia


SUARAM. Macam mana laa organisasi haram ni boleh iktiraf kaki amuk, kaki demo, kaki maki dan muka minta kaki ni Anugerah Hak Asasi Manusia. Hilang akal ke hape. Haziq ni bagi pihak SMM je sebenarnya. Dia ni budak baik, dia tak tahu apa-apa pon pasal anugerah ni.


SMM yang bertindak sebagai komunis mahasiswa masa ni menggantikan gerakan yang hampir sama dipacu oleh ANUwar Ibrahim dulu. Aku pelik macam mana SUARAM ni boleh bagi anugerah hak asasi manusia dekat SMM.

Aku rasa lebih baik dia bagi dekat GAMIS. SMM macam takda apa-apa pon dia buat. Buat demo je laa. Dengan ambil pelakon dari Akademi Pengajian Islam Universiti Malaya sebagai hero dan juga pencacai-pencacai masa demo depan UPSI.

Aku ragu-ragu laa dengan SUARAM ni. Asal lain macam je. Orang yang terima anugerah SUARAM ni semua ada kaitan dengan DEMO. Dari paling kiri (baju hijau) sampai laa paling kanan. Semua orang tuh terlibat dengan aktif dalam demo haram.

Oh ye.. Sebelum aku tutup citer aku kali ni.. ada "malaikat" yang duk kata pasal hudud. HeHe. Aku nak cakap satu je.. Hang pon tak tutup aurat.. Tuh arahan DIRECT Allah kepada hambanya.. Tuh pon kau langgar.. Ada hati nak suh buat hudud..?? Betolkan diri dulu.. 



Dah Singgah Komen Sikit

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...