-->

Sebelah Sayap

Friday 18 May 2012

Special Offer!! BangkangDariLongkang Buat @AnwarIbrahim Tak Senang Duduk.


nampaknya kali nie, BANGKANG DARI LONGKANG telah menunaikan janji beliau dengan mengeluarkan satu lagi video di laman youtube. haha..tapi video kali nie membuatkan mat rasa seperti owner bangkang dari longkang nie merupakan penembak tepat. Sebenarnya perkara seperti nie sudah lama mat perasan, di mana-mana tempat yang dipegang oleh DAP dan PKR akan mempunyai banyak kawasan-kawasan rumah urut. 


Daripada 11 nie, korang rasa mana tempat yang paling banyak rumah urut?? meh sini mat bagitau rumah urut yang paling banyak adalah dari kawasan Bukit Bintang. mat penah pergi gi suatu tempat nie berdekatan jalan pudu.. terang-terang terdapat pusat perjudian disana.. rumah urut usah cakap laa bersepah-sepah.. mat dah rasa macam NEW YORK bai!! for the first time mat nampak pusat pelacuran yang tidak ada usaha untuk menyembunyikan kegiatannya. terang-terangan..

Perkara yang paling penting mat nampak dekat sini, dimanakan usaha kita sebagai orang islam untuk menghapuskan perkara-perkara  seperti nie?? tidak kira siapa pon pemimpin, kita kene menjaga hak kita sebagai orang islam.. Malaysia beruntung kerana mempunyai banyak keistimewaan yang sememangnya tidak diperolehi di mana-mana.. Agama Islam telah diletakkan dalam perlembagaan malaysia.. Agama rasmi bagi negara kita adalah agama Islam..

Kita adalah tuan tanah kepada negara nie, kita berhak untuk memastikan tidak ada yang perkara-perkara yang boleh menjahanamkan akidah, sahsiah orang islam khasnya, rakyat malaysia amnya. Bangkang Dari Longkang sebenarnya telah membuka mata ramai orang malaysia yang di mana ketelusan dalam sesebuah negara, mat lihat video mereka nie membawa banyak pengajaran dan kesedaran kepada rakyat malaysia..

P/S: Buka laa mata kita dan nilailah sendiri.. DAP dan PKR bukan untuk orang Malaysia..

Dah Singgah Komen Sikit

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...