-->

Sebelah Sayap

Monday 7 May 2012

@SafwanAnang , @MsyahidZaini , @khalidismath dan @AdamAdli Bergaduh Untuk Mendapatkan Tempat Dalam PilihanRaya UMUM

Masih belum terlewat untuk mat mengucapkan Selamat Pengantin Baru Kepada Saudara Syahid Zaini a.k.a Batu Nisan dengan perkahwinannya dengan Nor Zam Zarina.


Mat lihat semakin ramai pemimpin Pro-M yang sudah mendirikan masjid. Benda baik tak elok untuk di lambat-lambatkan.. tapi kenapa macam tak sempat-sempat sampai tak tunggu habis grad?? mana diorang nie dapat income ek.. mat dengar citer dari shukri rembau yang setiap ceramah mereka nie dapat RM3000.. tak kira laa Syahid Batu Nisan ke, Adam Adli Pemanjat Pagar ke, Safwan Anang wilcha ke..mereka akan diberikan wang untuk setiap ceramah..


Mat tak sempat nak crop tweet yang sebelum nie, yang menyatakan setiap ceramah dibayar RM3000.. maybe duit nie datangnya dari NGO AMAREKA!!! tue yang mereka semua nie seronok je buat ceramah..skip kelas semuanya..

memang padanlah lepas satu-satu pemimpin Pro-M nie kahwin..dapat income masyuk..hehe..mat nak jadi penceramah jugak boleh tak?? please!! gaji mat hantar surat nie pon tak seberapa..mat nak jugak cakap benda-benda bohong pon boleh dapat RM3000..kahkahkah!!

 Safwan anang Wilcha dan Mastura Hilang

Khalid Ismath dengan Jannah
Mahasiswa terabai oleh sebab mereka nie mengejar ganjaran yang diberikan oleh sesebuah gerakan yang mempunyai kewangan yang kukuh. Tanggungjawab mereka di mana?? tahukan mereka sebenarnya tanggungjawab itu adalah perkara paling berat sekali.

P/S: mat tolak Pemimpin yang mengabaikan tanggungjawab!!

Dah Singgah Komen Sikit

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...