-->

Sebelah Sayap

Thursday 3 May 2012

Malaysiakini Kantoi Tipu Lagi.

mat dah tak tahu nak cakap macam mana dah dengan MALAYSIAKINI, mereka seakan-akan mencuba untuk menegakkan benang yang basah. Sudah terang lagi bersuluh, kereta penyiasat POLIS tue telah diserang oleh adik beradik Khalid Ismath yang mahu anggota PDRM dibunuh. Mungkin disebabkan desakan dari pihak atasan pembangkang mereka terpaksa menegakkan benang yang basah. 


Korang tengok laa SAKSI MATA yang dikatan dalam MALAYSIAKINI.. Plot cerita yang menarik tetapi malangnya itu hanyalah rekaan semata-mata. mat ambil sedikit laa dari keseluruhan entry dalam malaysiakini.
Secara tiba-tiba, muncul pula sebuah kenderaan Proton Waja Polis dari tengah-tengah persimpangan Jalan Tuanku Abdul Rahman dan Jalan Dang Wangi yang meluru laju ke arah Dataran Merdeka.
Kenderaan yang bergerak di antara kumpulan peserta berkenaan kemudian melanggar beberapa orang sehingga menyebabkan salah seorang individu berkenaan terpelanting ke atas kenderaan tersebut.
Saya nampak kereta itu kemudiannya tersasar ke arah kanan dan seterusnya melanggar tembok di hadapan pusat membeli belah Sogo.
Individu yang saya lihat berada di atas bonet kenderaan itu juga terjatuh dalam kejadian yang berlaku dengan pantas itu.  Semasa kejadian mencemaskan itu berlaku, saya tidak melihat seorangpun anggota polis lain berada di tempat kejadian.
Seramai kira-kira 30 orang peserta perhimpunan kemudiannya mengerumuni kenderaan tersebut dalam keadaan marah dan bertindak menendang dan memukul kereta tersebut.
Tudia!! seronok dia buat cerita, yang sebenar-benarnya berlaku tidak pula diceritakan. mat rasa penulis nie yang rekod video insiden kereta polis langgar peserta bersih 3.0, bahasa minah yang rekod nie pon not bad laa kan. tak melambangkan perempuan yang baik langsung. puihhh..

cukup-cukup sudah, kenapa MALAYSIAKINI asyik ambil penulis yang tak berpengalaman dalam mereka cerita nie. cer ambil penulis AMENOWORLD ke, ADDIN77 ke..baru laa gempak penulisan tue. nie ambil orang yang tak hebat.

satu perkara yang memeningkan kepala mat sekarang nie..KENAPA FAKTA HARUS DISEMBUNYIKAN???

P/S: JANGAN CAKAP UTUSAN TAK TELUS, JIKA MALAYSIAKINI PON TAK MAMPU UNTUK MENCERITAKAN PERKARA SEBENAR!! MALU!!

Dah Singgah Komen Sikit

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...