-->

Sebelah Sayap

Thursday 14 February 2013

PANAS!!! Sambutan Meriah Warga Chini Menyambut GM 13.


Lawak apakah GM 13 ni buat? Baru-baru ni GM 13 umumkan yang diorang akan lawan Najib dekat Pekan, tapi kalau lagu ni.. Tak payah lawan laa.. terus balik rumah tolong mak bapak lagi bagus. 


Dikhabarkan seramai 50 000 orang membanjiri ceramah GM 13 yang berusaha keras bagi menjatuhkan Najib. Mahasewel bersungguh-sungguh menyatakan hasrat diorang untuk menjatuhkan Najib. Biar mahasiswa sendiri yang jatuhkan Najib. Kita tunjukkan kuasa anak muda, jangan ingat mahasiswa tidak mampu untuk menumbangkan pemimpin nombor satu negara. Kikikiki


Turut hadir dalam ceramah mega mahasewel GM 13 ni adalah Pengarah Tindakan DUN Chini, Naib YDP PAS CHINI, NAIB YDP PAS Kwsn PEKAN, dan beberapa mahasewel cacai makan dedak Pakatan...




Buat pengetahuan korang laa, sebelum macai ni datang dekat Chini.. Mahasiswa Jelajah Anak Malaysia (JAM) telah pon datang. Apa yang dibawa oleh mahasiswa JAM ni sangat berbeza dengan apa yang dibawa oleh GM 13. Mahasiswa JAM menerapkan nilai kasih sayang, dan menghormati antara yang tua dan muda. 

Tapi GM 13 tidak. Datang ke tempat orang dengan niat untuk menghasut penduduk Chini. Menyebarkan fitnah seperti kebiasaan yang mereka lakukan dalam pilihan raya kampus. Kehadiran macai yang berbau busuk sehingga mendatangkan ketidaksenangan penduduk terhadap kedatangan mereka ni.

Tapi macam biasalah, bila tak mendapat sambutan. Mula laa diorang cakap macam-macam. Kene ugut laa. Samseng upahan datang menggertak diorang laa. Paling utama dalam misi ni adalah MaloyaKini, habis kene spin cakap budak-budak GM 13 kene gertak dengan samseng. Padahal, samseng pon mengantuk dengar ceramah budak-budak. 

Orang kampung pon dah bijak laa menilai. Korang yang macai ni bodoh piang, ingat senang ke nak hasut orang yang hidup dan membesar dengan Najib? Diorang sendiri melihat jatuh bangunnya Najib di Pekan tempat kelahirannya. Korang ingat korang mampu ubah pendirian diorang?? Puihh!!


Dah Singgah Komen Sikit

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...