-->

Sebelah Sayap

Friday 21 September 2012

Surat Palsu Dari PM Agenda Jijik Pro Mahasewel

Apa kes ni. Dah laa menipu dan sekarang buat fitnah. Aiyoyo. Apa nak jadi dengan Pro Mahasewel yang berteraskan Persatuan Mahasiswa Islam ni. Tidak melambangkan langsung perjuangan korang ni. Aku nampak dari dulu sampai sekarang sama ja. Tak pernah berubah walau sedikit pon. 

Walau ada yang nak berubah bertukar arah ke Aspirasi Mahasiswa pon korang ganyang kaw-kaw, tak usik sikit pon korang tapi korang ganyang macam tak ingat. Saudara Khairul dari UTM dulu kene ganyang kot dalam bilik sendiri. 

Aku tak nampak pon teras perjuangan Pro Mahasewel ni. Basic tu adalah nak memperjuangkan hak mahasiswa dan  menegakkan Islam, tapi yang tak betolnya kenapa mesti dengan cara menipu dan menfitnah. Macam tu ke Islam ajar kita.?? 


Kali ni lebih teruk bila Pro Mahasewel ni  menabur fitnah dengan membuat surat palsu yang dikatakan daripada Presiden UMNO iaitu DS Najib Razak. DS Najib pon pelik macam mana dia boleh pos surat yang dia tak tulis dan arahkan untuk hantar surat tu. Dia pon bukanlah orang yang bodoh nak buat benda-benda macam tu. Dia bukan macam korang yang tahu buat tot tek tot tek. FITNAH dan MENIPU. 

Korang amek contoh mudah petang tadi, Aspirasi UTHM berjaya menang kerana misi dan visi mereka jelas kepada mahasiswa. Bukan misi dan visi yang kabur ditambah pulak dengan campur tangan pihak luar dalam menyelesaikan masalah mahasiswa. Minta dengan puak pembangkang dapat apa..?? Dapat penat bersembang kosong tanpa ada apa-apa laa.

Korang nak tahu lebih lagi tentang kes kebodohan kelompok mahasiswa yang menggelarkan diri mereka ni Pro Mahasewel. Baca dekat [SINI], [SINI] dan [SINI]

akhir kalam dari aku.. Mampuslah kalau semua benda korang nak fitnah.. 

Dah Singgah Komen Sikit

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...