-->

Sebelah Sayap

Tuesday 25 September 2012

Edikoup Di Pukul Sehingga Pengsan..!!!


Aku dah agak benda ni akan di mainkan pada saat-saat akhir sebelum masa pengundian berlaku. Cuma apa yang akan dilakukan sahaja aku tidak dapat membacanya lagi.

Ternyata tidak cukup dengam hanya bergelar seorang Islam dan memegang jawatan yang besar dalam satu parti politik student belom mampu untuk menahan EDIKOUP LAKIP SEDIYANTO untuk menipu. Selagi hasrat dan impiannya belom tercapai, aku yakin dia pasti akan menghalalkan cara untuk memastikan matlamatnya tercapai.


So what's next yang kita nantikan telah pon sampai. EDIKOUP LAKIP SEDIYANTO sendiri telah memainkan peranan penting untuk meraih undi simpati daripada mahasiswa. 



Melalui sumber yang boleh dipercayai didapati bahawa EDIKOUP LAKIPN SEDIYANTO akan dipukul oleh segerombolan manusia yang merupakan kawannya sendiri. Siapa lagi yang mampu untuk memukul si Edi ni kalau bukan kawannya sendiri. 

Sebab apa aku boleh cakap macam tu, sebab semasa Bersih Kampus. Saudara EDIKOUP ni dijaga seperti seorang Perdana Menteri. 

Dalam gambar ni je dah berapa orang bodyguard dia.
Beberapa hari yang lepas ketika aku sedang berjalan-jalan disekitar UM, aku dapat melihat saudara Edi berkeliaran di UM dengan di awasi oleh budak-budak gempur mereka. So adalah sukar untuk sesiapa pon menghantar budak untuk bedal si Edi ni.

Apa-apa pon, aku hanya mampu tunggu apa yang akan dilakukan oleh saudara EDIKOUP LAKIP SEDIYANTO ni.

Dah Singgah Komen Sikit

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...