-->

Sebelah Sayap

Friday 14 September 2012

Agenda Jahat Dari Konvensyen Pro Mahasiswa Nasional.


Ada orang cakap artikel aku buat sampah. Takpa laa apa yang dia nak cakap, cakap laa. Aku tak mampu untuk menutup mulut orang yang bercakap. Tapi dalam post kali ni aku nak ketengahkan Agenda Jahat yang di rancang semasa Konvensyen Pro Mahasewel yang aku lihat macam terdesak gile untuk mendapatkan kemenangan pada PRK kali ni. 

Benda ni aku dapat dari blog Malaysia Bangkit. Agenda Jahat diorang yang dapat di kenal pasti dan satu daripada agenda syaitan tu telah pon bermula dan yang paling penting ianya tidak mendapat sambutan. 
  • BERSIH KAMPUS
  • DEMO PILIHAN RAYA KAMPUS BERSIH. ( tiru idea keling gila laa tue )
  • MENUNTUT KPT MENGAMBIL TINDAKAN ATAS SEGALA TUNTUTAN BERSIH KAMPUS
Kalau aku mudah je, aku akan pilih orang yang boleh buat kerja dan membuatkan aku senang. Aku bagi situasi mudah, korang ada orang gaji dan orang gaji korang tak buat kerja. Dah laa tak buat kerja, diorang marah-marah korang sebab buat sepah rumah. Korang nak ke orang gaji macam tu.

Sama laa macam MPMUM sesi lepas, mana ada buat kerja pon. Aku tengok bilik MPM sikit punya kotor laa. Bersepah..!! Tak Kemas..!! Kalau bilik diorang tak mampu nak uruskan korang ingat mampu ke diorang nak uruskan hal mahasiswa lain..?? 

Korang tunggu entri lepas ni yang akan aku ceritakan pasal korang punya ketua kesayangan yang baru..

EDIKOUP LAKIP SEDIYANTO

Akhir kalam dari aku.. AKU CAKAP BUKAN PASAL AKU KISAH SANGAT SIAPA YANG AKAN PEGANG MPM DEKAT MANA-MANA UNIVERSITI. YANG AKU KISAH KORANG LAA YANG AKAN TERBEBAN DENGAN BANYAK MASALAH.

Dah Singgah Komen Sikit

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...