-->

Sebelah Sayap

Monday 17 September 2012

Presiden Pro-Mahasewel Nasional Di Telanjangkan Sedikit Demi Sedikit.


Cantek..!! Tahniah brader jai dengan pembongkaran penipuan saudara EDIKOUP LAKIP SEDIYANTO . Aku sudah lama mengagak perkara ni sebab jika dilihat dari segi tajuk perdebatan pon sudah tidak seimbang dan bukannya bermatlamat untuk mencari solusi tetapi lebih kepada untuk menjatuhkan.


Jika aku lihat pada kali pertama, aku merasakan PENGGERAK MAHASISWA takot kerana tidak berani untuk berdepan dengan PRO MAHASEWEL. Tapi setelah aku baca tajuk debat ni, aku dah dapat rasakan niat busuk puak yang kononnya menegakkan Islam tetapi tindakkan mereka tidak langsung menunjukkan mereka ni Islam.


baca kisah selanjutnya dalam blog brader jai [SINI]

EDIKOUP LAKIP SEDIYANTO HARUS BERTAUBAT.

Akhir kalam dari aku.. HENTIKAN PEMBOHONGAN.

Dah Singgah Komen Sikit

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...