-->

Sebelah Sayap

Monday 17 September 2012

Himpunan Bersih Kampus Agen Membenci Kerajaan.



Aku tak nampak sangat isu mahasiswa yang dibawak dalam himpunan Bersih Kampus yang budak-budak Pro Mahasewel ni buat semalam. Point yang banyak aku nampak adalah Konspirasi UMNO/BN.


Mana pergi isu untuk memperjuangkan mahasiswa..?? Masalah air di UKM yang tidak pernah selesai dan masalah wifi serta kemudahan bas untuk mahasiswa yang membelenggu mahasiswa di UM. Kenapa isu ni tak pernah korang perjuangkan sampai selesai. Berdamping dengan menteri untuk menceritakan masalah-masalah yang ada.

Laungan Hancur Najib, Kezaliman UMNO/BN, apakah kaitan dengan kampus..?? Isu dekat kampus tu bertambun lagi yang belom korang selesaikan. Ada jugak manifesto yang korang tak usahakan. Jangan cakap laa korang ada buat kerja-kerja tu. Kalau dekat UM tu MPM mana buat kerja. Aku tengok sendiri pegawai dekat HEP bising-bising sebab budak-budak MPM tak buat kerja. Ambil surat diorang sendiri dekat opis pon malas.

Dekat UPM, masalah harga makanan yang mahal. Ada sebarang tindakkan tak..?? Aku nampak perjuangan Pro Mahasewel ni hanya sampah. Tak lebih dari tu.

EDIKOUP LAKIP SEDIYANTO

Akhir kalam dari aku.. HIMPUNAN BERSIH KAMPUS SAMPAH.!!

Dah Singgah Komen Sikit

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...