-->

Sebelah Sayap

Thursday 14 February 2013

PANAS!! GM13 DiHentak Oleh Samseng Tidak Dikenali. Skrip Lama??

Gay ek...?? haha
Skrip lama yang ingin digunakan oleh macai untuk menarik minat dan simpati golongan pengundi. Yelaa dulu dekat Universiti boleh laa kau kencing budak-budak dengan cerita ni. Budak-budak universiti kebanyakkan malas nak ambil tahu tentang perkara bodoh ni. Tapi bila dah sampai ke telinga diorang, maka unsur simpati tuh memang sampai laa. 


Ni laporan Polis yang dibuat oleh budak gay EKHSAN BUKHAREE. Dua kali bai dia ni tak boleh kenal pasti no pendaftaran. Kalau dia sorang dalam kereta kancil tuh aku pon tak kisah, ni 3 orang dan 3 orang tak boleh pakai. Semua tak boleh ingat no pendaftaran kereta dan motosikal yang menahan diorang ni. 

Teruk kene pukul haa.. hahaha!! Tapi macam cantek je carik baju tuh.. kikiki
Adakah gengster yang menahan diorang ni pakai ilmu pukau sehinggakan diorang gagal untuk mengenal pasti no pendaftaran kereta dan moto tuh. Urm..

Dulu masa dekat UM orang yang tumbuk Edikoup pon diorang tak boleh cam, no pendaftaran sekali lagi diorang tak boleh ingat. Ni yang aku cakap skrip sama tapi tempat dan keadaan yang berbeza. Diorang nak wujudkan element simpati sekali lagi....

Yang buat aku tak tahan gelak, diorang boleh claim diorang bawa suara mahasiswa satu Malaysia. Tahu malu ke tak diorang ni. Dah kalah secara total dalam pilihan raya kampus, diorang boleh claim nak hantar surat yang bawa suara mahasiswa 1 malaysia. haktuihh!! 

Ni satu lagi hal, lepas diorang claim bawa suara mahasiswa 1 malaysia.. Saudara Hafiz Ariffin sebagai Pengerusi Majlis Perwakilan Pelajar Kebangsaan Sesi 2012/2013 sudah panas dengan statement macai ni.. so dia pon buat laa satu kenyataan rasmi...
Saya membantah kenyataan yang dikeluarkan oleh aktivis GM13 berkenaan "Surat mewakili msiswa IPT seluruh negara brkenaan PRU13" yang diedarkan di Pekan. MPPK adalah badan yang membawa suara majoriti mahasiswa seluruh negara yang diwakili oleh seluruh kepimpinan mahasiswa di kampus yang diangkat dan dipilih oleh mahasiswa sendiri. Maka dakwaan surat yang mewakili mahasiswa seluruh ipt adalah suatu dakwaan yang bersifat populis dan cubaan utk mengelirukan rakyat dan menguntungkan pihak-pihak tertentu.

Hafiz Ariffin
Pengerusi
MPPK12/13
Jadi aku nak cakap, tukarlah skrip korang ni. Muak laa aku dengan cerita asyek kene pukul je. Ingat orang kampung ingin sangat nak pukul korang. Dari diorang pukul macai busuk macam korang ni. Baik laa diorang gi tengok bola ke.. Tengok anak bini dekat rumah.. BODOH PIANG MACAI BUSUK NI..!!

Dah Singgah Komen Sikit

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...