-->

Sebelah Sayap

Thursday 21 February 2013

DAP GANTI PAS dekat Kelantan satu kemungkinan!!


Alhamdulillah, Nik Aziz baru balik dari mengerjakan umrah. Semoga Nik Aziz berada dalam keadaan yang sihat sejahtera hendaknya. Kepulangan Nik Aziz disambut seperti menyambut rombongan cik kiah. Ramai yang datang untuk menyambut kepulangan Nik Aziz. 

Puak PAS taknak kalah dengan Najib, kalau Najib pulang dari Gaza disambut oleh ribuan rakyat dan pemimpin negara, Nik Aziz pon nak jugak laa. Macam-macam sepanduk keluar. Sampai laa ada satu sepanduk ni keluar.. 

 

"AMBO LOVE TOK GURU. PANGKOH DAP". Kahkahkah!! Kebodohan apakah ni? Orang PAS datang menyambut MURSYIDUL HAM PAS dengan slogan macam tuh. Ke PAS dan bubar? Sampai boleh memilih parti kafir harbi tu? 

Dekat dalam DUN Kelantan sendiri tak ada satu pon yang diwakili oleh Parti kapir harbi tu. Menjadi tanda tanya dekat aku, adakah selepas ni mungkin akan ada wakil dari kafir harbi ini yang akan mewakili mana-mana DUN dalam Kelantan? 

45 ADUN Kelantan, hanya 6 yang diwakili oleh Barisan Nasional dan selainnya adalah daripada parti PAS. Jika parti kafir harbi ni dapat memonopoli DUN dalam Kelantan, aku rasa harapan dan hanya angan-angan kosong untuk puak nepotisme ini melakukan hukum hudud yang dicanang berdekat lamanya. 

DAP GANTI PAS dekat Kelantan satu kemungkinan!!

Dah Singgah Komen Sikit

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...