-->

Sebelah Sayap

Thursday 7 February 2013

Alhamdulillah, Ada Parti Bogel Dekat Kulim.

Diorang buat apa semua halal, tak pakai baju pon takpe. Semua tuh JIHAD!! Aku tujukan benda ni kepada orang MELAYU yang menganut agama PAS dan bukannya menganut agama ISLAM. Bila UMNO buat agenda semua adalah sesat, membazir, tak ikot syariat ISLAM. Ni tarian bogel ni ikot syariat mana?? Syariat TUAN GURU NIK AZIZ ke? Korang masih lagi tak mampu untuk membezakan perjuangan ISLAM yang korang bawak dengan perjuangan PAS. PAS adalah Parti dan ISLAM adalah agama!!



PKR sebuah parti berbilang kaum. Melayu, cina dan india. Namun nominan parti adalah melayu. Ketua parti orang Islam (setahu Mc la). Hampir 70% ahli PKR adalah melayu, tapi belum tentu Islam. Sebab PKR ni pluralisme dan menyokong kebebasan beragama. 
PKR juga menyokong LGBT, satu pertubuhan khas untuk menyokong seks songsang. Mereka memperjuangkan keperluan seks lesbian, gay, pondan dan biseksual. Kata PKR, mereka ini juga manusia, jadi keperluan mereka perlu dijaga. 
Jadi apa nak heran sangat dengan tarian separuh bogel di Kulim ni. Itu pun korang nak bising ka? Nama PKR dah sinonim dengan seks bebas. Setakat separuh bogel ni takdak hal la. Kalau PKR menang, nak buat konsert berbogel pun nescaya akan diberi lesen. 
Kalau tak percaya tengok apa Anwar cakap pasal tarian separuh bogel ni..

Wartawan tanya dia jika berlaku perkara yang kurang sopan, parti itu akan mengambil tindakan terhadap mereka yang bertanggungjawab ke? Malah ditanya apakah bentuk tindakan yang bakal dikenakan, Anwar kata:" Tak tahu lagi apa tindakan, tapi kalau ronggeng sikit-sikit nak ambil tindakan apa bendanya?

Selanjutnya korang boleh baca dekat KedahKeKL

Dah Singgah Komen Sikit

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...