-->

Sebelah Sayap

Saturday 9 February 2013

Duit Lebih Untuk Cybertroopers PR.


Sekali lagi kegagalan Cybertrooper PR dalam menipu dan memenangi persepsi masyarakat terhadap Najib Razak. Najib dalam kesibukkan dia mampu lagi untuk mencuri sedikit masa untuk bersama-sama menjayakan video ni untuk sambutan Tahun Baru Cina. Kerjanya yang banyak tidak membataskan dia untuk membuat ucapan khas kepada orang cina yang menyambut.


Ok. Cukup. Gambar dekat atas tuh adalah pendedahan yang dilakukan oleh blogger MEGATSPY. Cuba korang tengok jumlah "LIKE" dan "DISLIKE", kemudian korang compare dengan jumlah viewer. Tak sama beb. 919 Like + 1506 Dislike = 2425. Tapi jumlah orang view baru 2156. 

Korang mungkin akan cakap lambat untuk jumlah viewer dia naik. Ok. Takpe. korang usha pulak gamba bawah ni.


Sekarang nampak?? Jumlah viewer dia naik menyiput je. Tapi jumlah yang dislike hampir sama dengan jumlah viewer. Kat sini aku dah nampak kegagalan Cybertrooper PR yang kankung ni. Beli bots laa tuh. Tuh yang laju je. Kata nak lawan secara sihat, tapi kalau dah pakai bots tuh, baik korang lupakan je laa. 

Aku ada satu cadangan dekat korang, apa kata korang suruh Nik Aziz buat macam Najib buat. Ada bran?? haha. Kompem jumlah like akan lebih banyak dari dislike. Aku pon dengan tanpa segan dan silu akan like jugak video tuh. Menang persepsi bai. HAHAHA!!

Takpon korang suruh laa apek NIZAR JAMALUDDIN buat. Dia cina jugak maa. Jangan kasi dia rehat, kasi tiau satu kali laa. Kasi dia masuk dalam video ucapan tahun baru cina maa. HAHAHA!! 

akhir kata aku untuk entry kali ni. Jom kita layan video ucapan yang sempoi dari Perdana Menteri kita yang sempoi dan mesra rakyat ni. Layan...!!



Korang boleh baca jugak dari sumber asal dekat SINI

Dah Singgah Komen Sikit

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...