-->

Sebelah Sayap

Friday 15 February 2013

@MahasiswaMsia Kehadiran GM 13 Mula Mendapat Sambutan Di Pekan!!



GM 13 tidak akan diterima oleh orang Pekan. Itulah hakikat yang harus diterima oleh GM 13. Biar diorang berusaha segigih mana pon, orang Pekan tidak akan menerima GM 13 sebagai wakil diorang. Orang Pekan tidak sanggup untuk memperjudikan nasib diorang dalam tangan mahasiswa yang masih sangat mentah dalam memahami politik tanah air.


Ni haa kejutan buat korang, 50 000 ribu lagi orang hadir ke ceramah yang GM 13 anjurkan. Diorang tidak jemu-jemu turun untuk mendengar menifesto yang mantap dari GM 13. Tidak ada fitnah yang ditaburkan, tiada maki hamun, yang ada dalam ceramah ni adalah idea yang bernas untuk memajukan negara. Idea mahasiswa dari GM 13 bernas dan tidak mampu dijana oleh kerajaan Barisan Nasional. 

kahkahkah!!!

Sinis tak..?? haha. Orang kampung yang terlepas datang ke ceramah diorang ni pada mulanya ingat ada ceramah agama dari golongan mahasiswa. Tapi bila dah datang.. defak..!! Ceramah politik. Tapi sebab orang Pekan ni baik hati dan tidak mahu melukakan hati. so diorang pasang laa telinga untuk dengar.. haha


Kejap! Kenapa ada orang PAS sedangkan GM 13 kata mereka tidak bersama mana-mana parti politik. Iyahhhh! Inilah bukti mereka sebenarnya adalah kuda tunggangan pembangkang yang berselindung disebalik nama mahasiswa.

Lagi best bila Keris dapat tahu yang ceramah ini tidak melalui ketua kampung yang sepatutnya dimaklumkan. Ertinya ini adalah ceramah haram yang tidak diperkenankan oleh masyarakat kampung.
Memang orang kampung kawasan Mengkasar dn Pekan taknak mereka datang! Tak percaya?


Jadi sekarang apa masalah bebudak hingusan GM13 ni? Orang Pekan pun tak suka mereka. Apa motif sebenar mereka? Hanyalah bonek kepada pembangkang!

siri pembongkaran oleh Keris7Lok

Dah Singgah Komen Sikit

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...