-->

Sebelah Sayap

Saturday 6 April 2013

Anwar Ibrahim Takot Dengan DAP Perak Dan Bertanding Di Permatang Pauh?

Adakah sebab kurang yakin dengan kemampuannya untuk menang dalam pilihanraya kali ini membuatkan Anwar Ibrahim merasakan curiga dengan kerusi yang mahu ditandingnya? Mula-mula di Perak dan kini kembali ke Permatang Pauh??

Adakah dia tidak yakin dengan kemampuannya selaku ketua Pembangkang yang dahulunya merupakan Timbalan Perdana Menteri untuk menang pilihanraya? Dan adakah Anwar hanya mahu bertanding di kawasan yang boleh menang sahaja. 

Mungkin Anwar melihat jika dia bertanding di Perak berkemungkinan dia akan kalah ataupun dia tidak boleh bertanding di kawasan Parlimen yang dimiliki oleh Cina DAP?? Mungkin juga Anwar takot kepada Nga dan Ngeh untuk bertanding di Perak?? 

Jom kita lihat apa yang Megat Spy bangkitkan dalam posting terbarunya..
Ya..Buat pertama kalinya Anwar bertanding atas tiket PKR untuk Pilihanraya Umum!! Yang mana sebelum ini bertanding atas tiket Barisan Nasional..sebelum ini Anwar menang dalam Pilihanraya Kecil Permatang Pauh 2008 yang mana Kak Jijah memberi laluan kat lakinya yang gila jawatan sangat. 
 
Heh! Masa Piliharaya Kecil dulu boleh la menang sebab semua jentera boleh dikerah pergi ke satu kawasan..sekarang ni Pilhanraya Umum la der...
 
kalo yakin boleh menang permatang pauh asal tak declare awal-awal...sebab tak yakin boleh menang ke?? (SINI) 


Dah Singgah Komen Sikit

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...