-->

Sebelah Sayap

Saturday 27 December 2014

Kembali Memperjuangkan Apa Yang Diperjuangkan.

Alhamdulillah, Setelah sekian lama aku tak menulis untuk blog aku ni. Pada hari ini aku menulis kembali untuk memperjuangkan apa yang patut aku perjuangkan. Aku tengok puak belah sana dah macam hantu kene rasuk depa punya fitnah ni.

Jadi takda apa pon aku nak tulis dekat entry kali ni. Cuma aku nak ingatkan laa dekat mana-mana belah pihak tak kira laa dari puak baju biru ke, baju hijau ke, baju beroket ke agar tak membuat sesuatu yang bodoh. Okey?

Tunggu next entry pasal banjir yang sememangnya tengah hot diperkatakan sekarang. Kita doakan agar mangsa-mangsa yang terlibat mendapat bantuan yang sepatutnya. Marilah kita sama-sama menyumbangkan bantuan kepada mereka.



Dah Singgah Komen Sikit

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...