-->

Sebelah Sayap

Friday 3 May 2013

Lelaki Dalam Video "ArabSpring" Nurul Izzah Dikenal Pasti.


Panas pulak sekarang dengan isu "ArabSpring" anak ketua pembangkang ni, tapi jangan mudah percaya dengan video ini kerana kesahihannya belom pasti lagi. Tapi kalau sekali dua kita usha, memang bentuk badan, gaya pemakaian tu memang ada laa macam anak sulung kepada ketua pembangkang ni.

Aku duk tertanya tanya betol atau tidak kesahihan video ni, jadi aku telah memilih untuk bertanyakan beberapa orang sahabat aku yang dulunya merupakan pelajar dekat UNITEN ataupun Universiti Tenaga Nasional pasal video ni.

Bila aku tanya pasal perempuan dalam video tu, mereka tak diam tanpa sebarang respon. Tapi apabila aku tanya pasal lelaki yang ada dalam video tu, rata-rata daripada mereka cakap memang wujud lelaki yang serupa dan menghampiri seperti dalam video berkenaan.

Dari susuk badan, bentuk wajah, saiz dan gaya memang ada lelaki berkenaan di Universiti berkenaan. Menurut sahabat-sahabat aku jugak, tempat yang ada dalam  video itu juga mereka pernah lihat semasa belajar di sana.

Rata-rata mereka menceritakan 10 tahun dahulu terdapat satu kes pensyarah dibuang kerja apabila terlibat dengan satu skandal seks. Apabila kita fikir ikot logik, 10 tahun dahulu Nurul Izzah ini masih lagi bergelar pelajar UNITEN.

Aku yakin pasti ada pelajar UNITEN yang satu zaman dengan Nurul Izzah mengetahui mengenai isu pensyarah dibuang kerja ini. Aku tidak menyatakan bahawa pelaku dalam tu adalah anak ketua pembangkang..

Tapi untuk memastikan persoalan ini tidak terus bermain dalam fikiran aku dan rakyat Malaysia. Aku mendesak agar Nurul Izzah dan Ibunya,Wan Azizah membuat satu laporan POLIS untuk menyiasat video yang telah didedahkan itu bagi membersihkan nama baik mereka.

Dah Singgah Komen Sikit

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...