-->

Sebelah Sayap

Thursday 7 March 2013

#Pray4Sabah: Mat Sabu Larikan Diri Ke Kota Manchester


Dikala rakyat Malaysia risaukan keamanan negara yang diganggu gugat oleh pengganas, Mad Sabu boleh pulak pi jalan-jalan dekat Manchester untuk meneruskan  agenda menghasut orang untuk memilih mereka. Seperti mereka yang benar.


Sementara Perdana Menteri, dan menteri-menteri yang terbabit dengan Ops Daulat turun ke Sabah untuk mengetahui hal yang sedang berlaku disana. Dimanakah sensitiviti PAS dalam hal ni, kita tidak dengar lagi suara dari pakatan haram yang menyatakan  pendirian mereka atas isu Lahad Datu. Kalau ada pon cuma fitnah yang menyatakan ini semua adalah angkara UMNO/BN (rujuk sini)


Aku rasa lagi bagus kalau diorang turun ke Sabah, berjumpa dengan rakyat yang dalam ketakutan tuh. Bantu diorang dari hanya memikirkan pasal masa depan politik mereka sahaja. Mungkin aku kene ingatkan pakatan haram ni yang akan mengundi mereka adalah RAKYAT, dan apabila ada isu mengenai rakyat. Mereka sepatutnya menjadi orang yang paling pantas memberi bantuan dan pertolongan. Bukannya pergi ke hulu ke hilir memberi ceramah bagai. 

Orang dalam kesusahan tak boleh laa pakai kau punya ucapan untuk teruskan kehidupan diorang. BEBAL!!




Sumber gambar dari blog MIK

Dah Singgah Komen Sikit

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...