-->

Sebelah Sayap

Wednesday 6 March 2013

Pray4Sabah: Isu Sabah Bersebab.!! @MiloSuam Tunjukkan Kebodohan.

Kenapa sangat kalut pemikiran juak pembangkang ni. Aku ingat pandai laa sangat diorang ni. Tapi sekarang respect aku pada diorang makin hilang rasanya. Isu keselamatan negara hendak dipolitikkan, bukan setakat tu mereka memfitnah kerajaan sekarang.

Mereka menyatakan bahawa apa yang terjadi di Lahad Datu dan Sabah merupakan agenda UMNO/BN untuk melewatkan tarikh pilihanraya.


Milo Suam atau lebih layak aku gelarkan sebagai mulut longkang, berwatak baik dan alim tapi sebenarnya merupakan syaitan yang bertopengkan manusia. Ingin melaga-lagakan manusia, menfitnah sudah menjadi bahan makanan harian bagi Milo Suam ni.


Tengok sajalah kenyataan bodoh dari blogger PAS yang bodoh sama macam PAS jugak. BODOH sangat. Tak tahu nak describe macam mana lagi pasal mangkuk ni. Langsung tak ada nilai yang murni dalam diri dia. 

Boleh tak dia berfikir secara rasional, tergamakkah kita nak menggadaikan nyawa rakyat Malaysia seperti nyawa itu tiada nilai. Sekejam mana pon sesebuah kerajaan itu, dia tidak akan membenarkan jiwa pejuangnya hilang begitu sahaja. 

Jika kita lihat US sekali pon, dia tidak akan memperjudikan nyawa rakyatnya untuk mendapatkan sesuatu yang mereka inginkan. Jika ada nyawa rakyat mereka yang diancam, mereka akan menuntut bela akan kematian itu. SERTA MERTA!!

Janganlah kalut sangat dengan sikap suka prasangka buruk tuh. Kau tuh dah laa tak berapa nak bijak, buat macam ni nampak lagi tak bijak. Lebih tepat lagi BODOH!!



Dah Singgah Komen Sikit

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...