-->

Sebelah Sayap

Friday 15 March 2013

#Pray4Sabah: Cikgu Bangang Telah Pon Ditahan.


Kesian.. Itu je yang mampu aku cakapkan.. Ni aku kira sama je dengan Tian Chua.. Tapi ni lagi bangang sebab dia adalah seorang cikgu.. Yang sepatutnya membimbing anak bangsa untuk menjadi lebih berguna tetapi dia menunjukkan sikap yang lebih bodoh..


Cikgu yang telah menghina anggota keselamatan yang bergadai nyawa di Sabah telah ditahan dekat rumahnya.. Time tengah sedap makan kepok lekor cecah sos.. pintu rumah kene ketuk untuk bawak cikgu yang bangang ni ke balai polis.

Aku nak nasihatkan dekat juak pembangkang ni, jaga-jaga laa kalau nak mengeluarkan kenyataan. Bukan apa, bukan ahli keluarga kita yang terkorban. Cuba bayangkan jika yang mati itu adalah daripada keluarga kita? Dan orang mengatakan kematian itu adalah sia-sia sebab itu dan ini.. Apa yang kita rasa?? 

Fikirkan laa..
Guru menghina anggota keselamatan di Lahad Datu ditahan di sebuah rumah di Jalan Panglima Raja, Kampung Gong Serapat Pasir Puteh, Kelantan, jam 7 petang tadi. 
Ketua Polis Kelantan, Datuk Jalaludin Abd Rahman berkata, suspek berumur 36 tahun itu bertugas sebagai guru di sebuah sekolah di Tok Bali dan mengaku seringkali tidak pergi ke sekolah sejak hujung tahun 2012 atas alasan tertekan. 
Turut dirampas sebuah beg berwarna hijau, laptop, pengecas, boradband dan kad sim telefon, katanya.-SinarHarian

Dah Singgah Komen Sikit

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...