-->

Sebelah Sayap

Sunday 3 March 2013

#Pray4LahadDatu : @tianchua Menghina KOMANDO YANG TELAH KEHILANGAN NYAWA!!


Para pembaca yang aku hargai, sebak dan pilu aku dengan apa yang berlaku dekat Lahad Datu dan Sabah sekarang ni. Tidak dapat aku gambarkan bagaimana perasaan ahli keluarga bagi angkatan tentera mahupun polis yang bertugas disana. Pastinya perasaan gusar, bimbang dan takot akan keselamatan suami,adik,abang ataupun ayah yang sedang berjuang untuk mempertahankan negara.
Tapi yang amat menyedihkan aku apabila pengorbanan tentara dan polis ini tidak dihargai. Tian Chua menerusi laman twitternya berkata.. "Komando Mati Katak". Adakah kita sebagai orang melayu Islam khasnya, dan Malaysia amnya tidak berasa kecewa dengan apa yang dilontarkan oleh parasit ni. Nyawa sanggup diletakkan ke nombor dua apabila keamanan dan kesejahteraan negara mula diganggu gugat. Adakah ini role model yang kita mahu angkat ke atas menjadi pemimpin kita??? Kalau aku.. TIDAK SAMA SEKALI AKU MENGANGKAT GOLONGAN BANGSAT INI MENJADI PEMIMPIN..!!!!!!

HIDUPNYA SENTIASA MENIPU DAN MENGHINA KITA

Laporan rakan mymassa di Puchong sebentar tadi, Tian Chua sekali lagi memperlekehkan anggota Keselamatan Negara kita yang terkorban di Lahad Datu dengan kata-kata " KOMANDO MATI KATAK"!!! 
WAHAI SELURUH UMAT ISLAM DAN ANGGOTA KELUARGA PASUKAN KESELAMATAN NEGARA KITA, APAKAH KITA MAHU TERUS MEMBIARKAN TIAN CHUA MENGHINA, MEMPERLEKEH, MENIPU DAN MEMBULI KITA SEMUA. 
Bangun saudara-saudaraku, bayangkan kata-katanya di Puchong, Tian Chua berkata'KOMANDO MATI KATAK". 
SMS DIA SEKARANG DAN LUAHKAN KEMARAHAN KITA SEMUA (TIAN CHUA KEPARAT : 012-2841025 / 016-9587807).

Dah Singgah Komen Sikit

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...