-->

Sebelah Sayap

Sunday 4 November 2012

Penghapusan Harta PR Milik Rakyat


Nak tergelak aku mendengar berita lori sebesar 10 ekor gajah milik DAP cauvanis hilang dari pandangan mata...berita tersebut telah disiarkan oleh blog MIM sini...
Sebuah lori Parti Tindakan Demokratik (DAP) dicuri awal pagi tadi di Johor Bharu, Johor menurut laman web berbahasa Inggeris, The Star Online sebentar tadi. 
Lori tersebut yang diletakkan di hadapan sebuah kedai kopi di Taman Tunku Aminah, Skudai dipercayai dicuri sekitar jam 4 pagi ketika pemandunya sedang tidur di kawasan berhampiran.
Rakyat biasa bolehlah percaya kononnya lori tersebut benar telah hilang...tapi tak semua orang percaya..kalau kita lihat memang taktik dan cara Pakatan Haram untuk mempromosikan sesuatu benda yang baru dengan taktik memusnahkan sendiri..

Laporan yang diterima, lori tersebut telah hilang sekitar 4 pagi di kedai kopi Taman Tunku Aminah, Skudai..sewaktu kejadian berlaku, pemandunya tidur dikawasan berhampiran...

Pihak yang harus dipertanggungjawabkan ialah pemandu lori tersebut kerana meletakkan kenderaan sebesar gajah itu merata-rata...tapi tidak...dasar pakatan haram jadah..mereka seboleh-boleh akan menyalahkan musuh poilitik mereka iaitu BN.

Selanjutnya HARAPAN ESOK

Dah Singgah Komen Sikit

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...