-->

Sebelah Sayap

Wednesday 14 March 2012

Dah Kantoi Bogel?? Nasib Baik Sempat Cover.

Tak tahu laa apa nak jadi dengan si Rafizi nie..memang penuh dengan strategi laa. Terbaru dia mengatakan bahawa DS Najib salah guna kuasa. Alahaiiii..lepas usaha menjatuhkan DS Najib dengan mendakwa DS menggunakan duit rakyat gagal. Dia pon menggelabah semacam laa, sekarang nie dah terbukti yang majlis pertunangan anak DS Najib dibiayai oleh DS Najib sendiri. Tapi disebabkan semangat juang dan tidak mudah mengalah di medan pertempuran untuk menjatuhkan DS Najib nie..si Rafizi nie cakap pulak DS Najib tetap menyalahguna kuasa. maii mat tunjuk statement yang si Rafizi nie bagi dekat Malaysiakini:-





Maii sini mat nak bagitau, PM adalah seorang yang sangat sibuk dengan pelbagai urusan kerja. Beliau merupakan kepala kepada menteri-menteri yang memegang pelbagai portfolio penting dalam kerajaan. Hidup seorang pemimpin terpaksa mengorbankan masa dengan anak-anak dan keluarga semata-mata untuk memastikan keperluan rakyat diutamakan. Bagi pihak yang pro pembangkang yang semamangnya sudah jelek dengan siaran tv tempatan yang dikatakan pro kerajaan, buang kejap perasaan tue dan tutup telinga apa yang ingin dibicarakan oleh dalam berita yang disiarkan. Mat memerlukan mata korang sahaja untuk melihat apa yang dilaporkan. PM kita setiap hari akan ada lawatan kerja di dalam mahupun di luar negara, adakah korang rasa PM nie sempat nak luang masa dengan anak-anak?? PM bekerja setiap masa kecuali masa tido dan makan. Makan pon mesti ada hal kerja, SO??DS Najib mempunyai pembantu bagi menguruskan hal-hal yang berkaitan, dan pejabat pembantu peribadinya adalah dipejabat perdana menteri. 

Si Rafizi nie nak jugak mengaitkan penyalahgunaan kuasa DS Najib dengan kes DS Anuar Ibrahim zaman tok kadok dulu. Nie apa yang dia cakap..


Mat rasa korang lagi tahu tentang isu pak nuar nie. Bagi mat, pak nuar nie mempunyai karisma yang hampir sama dengan che det. Yelah, dia pon merupakan anak buah che det dulu.Jadi tak kesah laa kalau dia mempunyai karisma yang hampir sama dengan che det.


P/S: Rafizi yang dikasihi, kalau dah kantoiii tue..minta ler maap..tak malu pon..lagi disanjung tinggi oleh masyarakat lagi adalah!! kan murni tue!! kehkehkeh!!!



Dah Singgah Komen Sikit

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...